Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Piaggio BEVERLY Beverly 200 GT (M28) (2001.01-2006.12) 19km » 112-4PK835 ashika
wybrany samochód: 
Piaggio Beverly Beverly 200 Gt (m28) (2001.01-2006.12) 19km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK835 ASHIKA

112-4PK835 Pasek klinowy wielorowkowy ASHIKA
ashika 112-4PK835
Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK835

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

112-4PK835

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Parametr4PK0835
Ilość żeber4
Długość [mm]835
nr EAN8033001462067
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK835 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      11720-BX000
NISSAN      11720-BX005
SUZUKI      95141-50F01
SUZUKI      9514150F01
CHEVROLET      25183067
CHEVROLET      96570915
CHEVROLET      96610564

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK835 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 112-4PK835 ASHIKA:

Jakub, Warszawa
2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.