Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Peugeot VOGUE Vogue SP 3A (T051A-DE) (1993.01-1996.12) 1km » 112-6PK1795 ashika
wybrany samochód: 
Peugeot Vogue Vogue Sp 3a (t051a-de) (1993.01-1996.12) 1km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy 112-6PK1795 ASHIKA

112-6PK1795 Pasek klinowy wielorowkowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

112-6PK1795

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Parametr6PK1795
Ilość żeber6
Długość [mm]1795
nr EAN8033001463842

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 112-6PK1795 ASHIKA

numery OEM:
MITSUBISHI      M883832
MITSUBISHI      MN158794
MITSUBISHI      MW31272339
NISSAN      11950-00QAA
NISSAN      1195000Q0F
NISSAN      7700109477
OPEL      009201850
OPEL      04410172
OPEL      04418809
OPEL      09201850
OPEL      4410172
OPEL      4418773
OPEL      4418809
OPEL      9201850
OPEL      93160191
OPEL      93196186
OPEL      93196393
RENAULT      8200833570
SUZUKI      1752157L01
VAUXHALL      09201850
VAUXHALL      9201850
VAUXHALL      93160191
VAUXHALL      93196393
CHEVROLET      55565240
CHEVROLET      55565241
CHEVROLET      55565242
CHEVROLET      55566743
CHEVROLET      55566744
CHEVROLET      55582735

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 112-6PK1795 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 112-6PK1795 ASHIKA:

2023-03-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.