Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 62-02-209 ashika

Zestaw przegubu, wał napędowy 62-02-209 ASHIKA

62-02-209 Zestaw przegubu, wał napędowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

62-02-209

producent:

ASHIKA

Długość całkowita [mm] 153
Długość 1 [mm] 96
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 56
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 24
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 26
Gwint zewn. [mm] 22 X 1,5
Ilość zębów, pierścień ABS 48
nr EAN 8033001238976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-02-209 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      43410-12070
TOYOTA      43410-12140
TOYOTA      43410-12150
TOYOTA      43410-20010
TOYOTA      43410-20020
TOYOTA      43410-20031
TOYOTA      43410-20040
TOYOTA      43410-20100
TOYOTA      43410-32040
TOYOTA      43410-32060
TOYOTA      4341012141
TOYOTA      4341012152
TOYOTA      4341012H01
TOYOTA      4341032173
TOYOTA      43420-12070
TOYOTA      43420-12100
TOYOTA      43420-12110
TOYOTA      43420-20010
TOYOTA      43420-20020
TOYOTA      43420-20070
TOYOTA      43420-32030
TOYOTA      43420-32040
TOYOTA      4342012112
TOYOTA      43470-49025
TOYOTA      4347080280

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-02-209 ASHIKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.