Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy Fiat BRAVA (182_) 1.4 12 V (182.BA) (1995.10-1998.08) 80km » 62-07-708 ashika
wybrany samochód: 
Fiat Brava (182_) 1.4 12 V (182.ba) (1995.10-1998.08) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw przegubu, wał napędowy 62-07-708 ASHIKA

62-07-708 Zestaw przegubu, wał napędowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

62-07-708

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Długość całkowita [mm]155
Długość 1 [mm]86
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]56
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony koła27
Gwint zewn. [mm]22 X 1,5
SpecyfikacjaGroove Type: Middle
nr EAN8033001240702

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-07-708 ASHIKA

numery OEM:
SUBARU      28021-AA021
SUBARU      28021-AA022
SUBARU      28021-AA031
SUBARU      28021-AA032
SUBARU      28021-AA033
SUBARU      28021-AA053
SUBARU      28021-AA130
SUBARU      28021-AA150
SUBARU      28021-AA151
SUBARU      28021-AA152
SUBARU      28021FC031

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-07-708 ASHIKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.