Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 62-08-807 ashika

Zestaw przegubu, wał napędowy 62-08-807 ASHIKA

62-08-807 Zestaw przegubu, wał napędowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

62-08-807

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Od strony koła
Długość całkowita [mm] 181,5
Długość 1 [mm] 116
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 48
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 22
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 26
Specyfikacja Groove type: INNER
nr EAN 8033001437133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-08-807 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      44101-60A10
SUZUKI      4410160A00
SUZUKI      4410160A01
SUZUKI      4410160A10
SUZUKI      4410160A1V000
SUZUKI      4410185C20
SUZUKI      4410185C30
SUZUKI      4410185C30000
SUZUKI      4410260A00
SUZUKI      4410260A00000
SUZUKI      4410260A10
SUZUKI      4410260A10000
SUZUKI      4410285C00
SUZUKI      4410285C00000
SUZUKI      4413160A00
SUZUKI      4413160A00000
SUZUKI      4413160A01
SUZUKI      4413160A01000
SUZUKI      4413260A00
SUZUKI      4413260A00000
SUZUKI      4413260A10

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-08-807 ASHIKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.