Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » przegub napędowy » 62-0H-H05 ashika

Zestaw przegubu, wał napędowy 62-0H-H05 ASHIKA

62-0H-H05 Zestaw przegubu, wał napędowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

62-0H-H05

producent:

ASHIKA

Długość całkowita [mm] 160,5
Długość 1 [mm] 95
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 62
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 25
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 27
Gwint zewn. [mm] 22x1,5
Ilość zębów, pierścień ABS 47
Strona zabudowy Od strony koła
Specyfikacja Groove type: MIDDLE
nr EAN 8033001478907

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-0H-H05 ASHIKA

numery OEM:
HYUNDAI      49500-3A215
HYUNDAI      49500-3A216
HYUNDAI      49500-3A217
HYUNDAI      49500-3A240
HYUNDAI      495003A200
HYUNDAI      495003A205
HYUNDAI      495003A206
HYUNDAI      495003A207
HYUNDAI      495003A210
HYUNDAI      495003A230
HYUNDAI      495003A240SJ
HYUNDAI      49501-3A215
HYUNDAI      49501-3A216
HYUNDAI      49501-3A217
HYUNDAI      49501-3A240
HYUNDAI      495013A200
HYUNDAI      495013A201
HYUNDAI      495013A202
HYUNDAI      495013A210
HYUNDAI      495013A211
HYUNDAI      495013A212
HYUNDAI      495013A240SJ

Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 62-0H-H05 ASHIKA w samochodach:

Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.