Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 65-02-240 ashika

Cylinderek hamulcowy 65-02-240 ASHIKA

65-02-240 Cylinderek hamulcowy ASHIKA
ashika 65-02-240

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

65-02-240

producent:

ASHIKA

Średnica [mm] 28,5
Otwór Ø 1 [mm] 35
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej na dole
nr EAN 8033001241952

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 65-02-240 ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      47540-26010
TOYOTA      47540-29065
TOYOTA      47540-29135
TOYOTA      47750-32010

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 65-02-240 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 65-02-240 ASHIKA:

Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.