Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 67-K0-004 ashika

Cylinderek hamulcowy 67-K0-004 ASHIKA

67-K0-004 Cylinderek hamulcowy ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-K0-004

producent:

ASHIKA

Strona zabudowy Oś tylna
Otwór Ø 1 [mm] 15,8
Średnica zabudowy [mm] 29,6
nr EAN 8033001242669

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 67-K0-004 ASHIKA

numery OEM:
MAZDA      D001 26 610A
MAZDA      D001-26-610
MAZDA      D00126610B
MAZDA      D00126610C
MITSUBISHI      MDX0126610A
HYUNDAI      MDX0126610A
KIA      MDX01-26-610A
KIA      MDX0126610
zamienniki:
J3230301
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
34004700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 67-K0-004 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 67-K0-004 ASHIKA:

Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Baranowo
2021-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.