Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 69-04-482 ashika

Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-482 ASHIKA

69-04-482 Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

69-04-482

producent:

ASHIKA

Długość [mm] 470
Średnica wewnętrzna [mm] 10
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 9
nr EAN 8033001321227

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-482 ASHIKA

numery OEM:
HONDA      01466SR3900
HONDA      01466SR3901
HONDA      01466SR3902
HONDA      01466SR3903
HONDA      46430SR0931
HONDA      46430SR0932
HONDA      46430SR3931
HONDA      46430SR3932
HONDA      46430SR3933
HONDA      46430SR3934
HONDA      46430SR3936
HONDA      46430SR3938
HONDA      46430SR3939

Zastosowanie Mocowanie, przewód hamulcowy elastyczny 69-04-482 ASHIKA w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.