Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 6T47482 lpr

Przewód hamulcowy elastyczny 6T47482 LPR

6T47482 Przewód hamulcowy elastyczny LPR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

6T47482

numer części:

6T47482

producent:

LPR

Rozmiar gwintu 2 10
Długość [mm] 475
Rozmiar gwintu 1 F10X1
nr EAN 8032532105184

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47482 LPR

numery OEM:
HONDA      01466S04900
HONDA      01466SR3900
HONDA      01466SR3901
HONDA      01466SR3902
HONDA      01466SR3903
HONDA      46430SR0931
HONDA      46430SR0932
HONDA      46430SR3931
HONDA      46430SR3932
HONDA      46430SR3933
HONDA      46430SR3934
HONDA      46430SR3935
HONDA      46430SR3936
HONDA      46430SR3937
HONDA      46430SR3938
HONDA      46430SR3939
HONDA      46430SR3941

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 6T47482 LPR w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.