Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Saab 9-3 (YS3D) 2.3 Turbo (1998.10-2002.09) 224km » 73-02-217L ashika
wybrany samochód: 
Saab 9-3 (ys3d) 2.3 Turbo (1998.10-2002.09) 224km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 73-02-217L ASHIKA

73-02-217L Sworzeń wahacza ASHIKA
ashika 73-02-217L
Sworzeń wahacza 73-02-217L
73-02-217L

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

73-02-217L

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyna dole
Wysokość zabudowy100
Średnica zabudowy [mm]18
Gwint zewn. [mm]16x1,5
Średnica wewnętrzna [mm]16
Strona zabudowyoś przednia, z lewej
nr EAN8033001852899
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 73-02-217L ASHIKA

numery OEM:
TOYOTA      43340-39325
TOYOTA      43340-39465
TOYOTA      4334039355
TOYOTA      4334039356
TOYOTA      4334039455
TOYOTA      4334039475

Zastosowanie Sworzeń wahacza 73-02-217L ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 73-02-217L ASHIKA:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Wiskitki
2023-11-13
 5/5
Sworzeń zamontowany wszystko OK. Polecam

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.