Średnica [mm] | 215 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 138 | |
Średnica zabudowy [mm] | 264 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 20 | |
Ilość zębów | 18 | |
nr EAN | 8033001267686 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 92-01-151 ASHIKA
NISSAN | 301002F206 | |
NISSAN | 301002F215 | |
NISSAN | 301002F216 | |
NISSAN | 301002F217 | |
NISSAN | 301002F218 | |
NISSAN | 301003J101 | |
NISSAN | 301003J102 | |
NISSAN | 301003J107 | |
NISSAN | 301003J124 | |
NISSAN | 301004M800 | |
NISSAN | 301004M804 | |
NISSAN | 301004M805 | |
NISSAN | 3010053J04 | |
NISSAN | 3010053J14 | |
NISSAN | 3010053J15 | |
NISSAN | 3010058Y00 | |
NISSAN | 3010058Y04 | |
NISSAN | 3010058Y09 | |
NISSAN | 3010070N05 | |
NISSAN | 3010071J12 | |
NISSAN | 3010071J13 | |
NISSAN | 3010076N00 | |
NISSAN | 3010076N04 | |
NISSAN | 3010076N05 | |
NISSAN | 3010076N07 | |
NISSAN | 3010088J00 | |
NISSAN | 30100WA101 | |
NISSAN | 30100WA105 | |
NISSAN | 302100E500 | |
NISSAN | 3021053J05 | |
NISSAN | 3021053J06 | |
NISSAN | 3021053J07 | |
NISSAN | 3021053J10 | |
NISSAN | 3021053J15 | |
NISSAN | 3021053J16 | |
NISSAN | 3021053J17 | |
NISSAN | 3021053J18 | |
NISSAN | 3021053J19 | |
NISSAN | 3021053J20 | |
NISSAN | 3021053J22 | |
NISSAN | 3021053J23 | |
NISSAN | 3021053T15 | |
NISSAN | 302105J00A | |
NISSAN | 3050252A00 | |
NISSAN | 3050252A60 | |
NISSAN | 3050253J00 | |
NISSAN | 3050253J01 | |
NISSAN | 3050253J05 | |
NISSAN | 3050253J61 | |
NISSAN | 3050254A00 | |
NISSAN | C010N76NX5 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 92-01-151 ASHIKA w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020