Średnica [mm] | 190 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 126 | |
Średnica zabudowy [mm] | 241 | |
Średnica otworu centrującego [mm] | 19 | |
Ilość zębów | 18 | |
nr EAN | 8033001272765 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw sprzęgieł 92-08-827 ASHIKA
DAIHATSU | 3121087404 | |
DAIHATSU | 31210B4020 | |
OPEL | 9203954 | |
OPEL | 9205336 | |
SUBARU | 2240086G00 | |
SUZUKI | 2210060J00 | |
SUZUKI | 2210064B00 | |
SUZUKI | 2210064B01 | |
SUZUKI | 2210064B01000 | |
SUZUKI | 2210064B10 | |
SUZUKI | 2210064B10000 | |
SUZUKI | 2210064B20 | |
SUZUKI | 2210064B20000 | |
SUZUKI | 2210064B21 | |
SUZUKI | 2210064B21000 | |
SUZUKI | 2210064BA0 | |
SUZUKI | 2210064G00 | |
SUZUKI | 2210080E10 | |
SUZUKI | 2210081A00 | |
SUZUKI | 2210082410 | |
SUZUKI | 2210082610 | |
SUZUKI | 2210082611 | |
SUZUKI | 2210082611000 | |
SUZUKI | 2210082612 | |
SUZUKI | 2210082612000 | |
SUZUKI | 2210083030 | |
SUZUKI | 2210083050 | |
SUZUKI | 2210086610 | |
SUZUKI | 2210086G40 | |
SUZUKI | 2210086G40000 | |
SUZUKI | 2240060G20 | |
SUZUKI | 2240060J00 | |
SUZUKI | 2240063B01 | |
SUZUKI | 2240063B01000 | |
SUZUKI | 2240063B10 | |
SUZUKI | 2240063B10000 | |
SUZUKI | 2240063B20 | |
SUZUKI | 2240063B20000 | |
SUZUKI | 2240063B21 | |
SUZUKI | 2240063B21000 | |
SUZUKI | 2240063J01000 | |
SUZUKI | 2240063J02000 | |
SUZUKI | 2240064B00 | |
SUZUKI | 2240064B00000 | |
SUZUKI | 2240064G00 | |
SUZUKI | 2240064G20 | |
SUZUKI | 2240064G21 | |
SUZUKI | 2240064G21000 | |
SUZUKI | 2240064G80 | |
SUZUKI | 2240064G80000 | |
SUZUKI | 2240080E10 | |
SUZUKI | 2240080E10000 | |
SUZUKI | 2240082610 | |
SUZUKI | 2240082612 | |
SUZUKI | 2240083E00 | |
SUZUKI | 2240083E00000 | |
SUZUKI | 2240086610 | |
SUZUKI | 2240086610000 | |
SUZUKI | 2326565G00 | |
TOYOTA | 312100D010 | |
TOYOTA | 3121052010 |
Zastosowanie Zestaw sprzęgieł 92-08-827 ASHIKA w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.