Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK116 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK116 ASHIKA

KCK116 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
 

    Ocena:
numer części:

KCK116

producent:

ASHIKA

Wykonanie łańcucha Duplex
nr EAN 8033001987447

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK116 ASHIKA

numery OEM:
NISSAN      13024-8H800
NISSAN      130248H800
NISSAN      13028-AD202
NISSAN      13028-AD212
NISSAN      13028-AD220
NISSAN      13028AD201
NISSAN      13028AD20A
NISSAN      13028AD211
NISSAN      13028AW410
NISSAN      13070-5M310
NISSAN      13070AD213
NISSAN      13070BN310
NISSAN      13070BN31A
NISSAN      13085-5M310

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK116 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.