Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » KCK801-8 ashika

Zestaw łańcucha rozrządu KCK801-8 ASHIKA

KCK801-8 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA
ashika KCK801-8
Zestaw łańcucha rozrządu KCK801-8
KCK801-8
308.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

KCK801-8

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN 8033001774429

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK801-8 ASHIKA

numery OEM:
ALFA ROMEO      55186663
FIAT      55186757
FIAT      55265148
FIAT      73503266
OPEL      55186758
OPEL      93177338
OPEL      93177701
SUZUKI      12631-85E00
SUZUKI      1263163P00000
SUZUKI      1263185E00000
SUZUKI      1263185E01000
SUZUKI      12743-85E00
SUZUKI      1274363P00000
SUZUKI      1274363P01000
SUZUKI      1274385E00000
SUZUKI      1274385E01000
SUZUKI      12761-85E00
SUZUKI      1276163P00000
SUZUKI      1276185E00000
SUZUKI      12771-85E00
SUZUKI      1277163P00000
SUZUKI      1277185E00000
SUZUKI      12811-85E00
SUZUKI      1281163P00000
SUZUKI      1281185E00000
SUZUKI      1281185E01000
SUZUKI      12831-85E00
SUZUKI      1283185E00000
SUZUKI      1283185E01000
SUZUKI      1611485E00
SUZUKI      1611485E00000
SUZUKI      1611485E01000

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK801-8 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.