Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Jeep COMPASS (MP, M6, MV, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km » KCK802 ashika
wybrany samochód: 
Jeep Compass (mp, M6, Mv, M7) 1.6 Multijet (2021.04-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu KCK802 ASHIKA

KCK802 Zestaw łańcucha rozrządu ASHIKA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

KCK802

producent:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
nr EAN8033001775549

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu KCK802 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      12631-77E00
SUZUKI      12741-77E00
SUZUKI      12745-77E00
SUZUKI      12761-77E10
SUZUKI      1276177E10000
SUZUKI      1276177E11000
SUZUKI      12762-77E00
SUZUKI      12771-77E00
SUZUKI      12772-77E00
SUZUKI      12811-77E00
SUZUKI      12831-77E00
SUZUKI      12832-77E00

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu KCK802 ASHIKA w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.