Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3, PV3) 2.0 TDI (2020.06-???) 143km » 03.2120-4321.3 ate
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Iv (nx3, Nn3, Pv3) 2.0 Tdi (2020.06-???) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 03.2120-4321.3 ATE

03.2120-4321.3 Pompa hamulcowa ATE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

010525

numer części:

03.2120-4321.3

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]20,6
System hamulcowyATE
Ilość połączeń4
Rozmiar gwintu 12x M10x1
Rozmiar gwintu 22x M12x1
Długość 1 [mm]29,9
Długość 2 [mm]115,9
Dostępne MAPP-Code

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 03.2120-4321.3 ATE

Pompa hamulcowa (20,6mm) pasuje do: PEUGEOT 206, 206+, 306, 306/HATCHBACK 1.1-1.9D 04.93-
numery OEM:
PEUGEOT      4601 F8

Zastosowanie Pompa hamulcowa 03.2120-4321.3 ATE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Brand ATE należy do koncenru Continental Teves, który jest jednym z większych dostawców części samochodowych na świecie. Firma powstała w roku 1906 i do czasów obecnych, ugruntowała sobie pozycję jako dostawca układów hamulcowych na pierwszy montaż oraz na rynek niezależny.

ATE specjalizuje się w częściach układu hamulcowego, takich jak: tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, szczęki, cylinderki hamulcowe i pompy hamulcowe. Jest innowatorem takich rozwiązań jak podwójna pompa hamulcowa, zasilającą hamulce przedniej i tylnej osi pojazdu.