Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » 13.0460-7168.2 ate

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7168.2 ATE

13.0460-7168.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-7168.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7168.2
13.0460-7168.2
ate 13.0460-7168.2 Klocki hamulcowe - komplet
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (308 ocen)
numery handlowe:

21282, 23447, 607168

numer części:

13.0460-7168.2

producent:

ATE

Wysokość 1 [mm] 59,2
Szerokość 2 [mm] 121,8
Wysokość 2 [mm] 57,8
Grubość [mm] 17,3
Średnica obejmy resora [mm] 30
Styk ostrzegawczy o zużyciu przygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu bez styku zużycia
System hamulcowy ATE
Oznaczenie kontrolne E1 90R-02A0525/0487
Dostępne MAPP-Code 
Numer artykułu zalecanego dodatku 24.8190-0231.2
Przestrzegać wymiarów 
nr EAN 4006633104432

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7168.2 ATE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67) 3.0-4.0 11.01-12.09

Klocki hamulcowe 13.0460-7168.2 mają zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE klocków hamulcowych 13.0460-7168.2 producenta ATE

BMW

34216753850, 34216758870, 34216761285

numery OEM:
BMW      34 21 6 753 850
BMW      34 21 6 758 870
BMW      34 21 6 761 285

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7168.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-7168.2 ATE:

Robert, Marki
2017-12-29
 5/5
jest ok
Ireneusz, Bielsko-Biała
2023-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
WITOLD, Masłów
2023-06-10
 5/5
Wytrzymały 38 tys. km razem z nowymi tarczami też ATE. Poza tym, że brudzą felgę to zastrzeżeń brak
Marcin, Nowa Wieś Ełcka
2022-08-15
 5/5
????
Stanisław, Gdańsk
2025-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Młochów
2022-08-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Rybnik
2023-06-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Rzeszów
2022-02-12
 5/5
super towar
Przemyslaw, Gdańsk
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Toruń
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Bezrzecze
2023-03-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Częstochowa
2021-09-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
marcin, zamość
2020-08-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2022-09-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Leonard, Kraków
2023-07-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Volodymyr, Warszawa
2025-08-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Romuald, Kielce
2020-08-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Warszawa
2021-03-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
Piotr, Kobyłka
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Brzeźnica
2023-05-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Pawel, Warszawa
2023-05-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2022-07-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Poznań
2021-10-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Patryk, Dąbrowa Górnicza
2021-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Słupsk
2023-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Orzesze
2023-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Zenon, Włostów
2022-04-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.