Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » D3209 seinsa autofren

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209 SEINSA AUTOFREN

D3209 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3209
Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D3209

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Oś tylna
Średnica [mm] 19
System hamulcowy FAG
nr EAN 8430320015163

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: AUDI 80 B3, 90 B3, SEAT CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I, VW CADDY I, GOLF III 1.0-2.8 08.82-12.10

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209 producenta SEINSA AUTOFREN

SKODA

1H0611053

numery OEM:
SKODA      1H0611053
VAG      1H0698053S
VAG      861611053

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3209 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.