Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 103 064 topran

Cylinderek hamulcowy 103 064 TOPRAN

103 064 Cylinderek hamulcowy TOPRAN
67.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

103 064

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Materiał Aluminium
Średnica tłoka [mm] 19,05
Liczba otworów do mocowania 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem odpowietrzającym
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 103 064 TOPRAN

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 80 B3, 80 B4, SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, IBIZA III, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FABIA II, OCTAVIA I, ROOMSTER 1.0-2.0 10.81-10.17

Cylinderek hamulcowy 103 064 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cylinderek hamulcowy 103 064 producenta TOPRAN

AUDI

1H0611053

VOLKSWAGEN

1H0611053

SEAT

1H0611053

SKODA

1H0611053

numery OEM:
AUDI      1H0 611 053
SEAT      1H0 611 053
SKODA      1H0 611 053
VOLKSWAGEN      1H0 611 053

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 103 064 TOPRAN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.