Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8150 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8150 SEINSA AUTOFREN

D8150 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8150

producent:

SEINSA AUTOFREN

Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 94
Wysokość [mm] 99
nr EAN 8430320035352

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8150 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 22/94) (dł.99) pasuje do: AUDI 100 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A3, A4 B5, CABRIOLET B3, COUPE B2; RENAULT 19 I, 19 I CHAMADE 1.2-2.9 08.65-
numery OEM:
PORSCHE      113501149
RENAULT      7701034903
SEAT      113501149
SEAT      191498201D
VAG      113501149
VAG      191498201A
VAG      191498201D
VAG      321498201A
VAG      321498201D
VAG      32498201A
VAG      443498201

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8150 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8150 SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.