Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8423 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN

D8423 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8423

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Od strony koła
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 26
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
Wysokość [mm] 95
nr EAN 8430320104140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu zewnątrz (fi: 26/88) (dł.95) pasuje do: TOYOTA CAMRY, CELICA, MR2 II, SUPRA 2.0-3.0 10.86-09.02

Zestaw osłon, wał napędowy D8423 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zestaw osłon, wał napędowy D8423 producenta SEINSA AUTOFREN

TOYOTA

4344717060, 443820070

numery OEM:
TOYOTA      4344717060
TOYOTA      443820070

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8423 SEINSA AUTOFREN:

2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia
2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.