Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » D8474 seinsa autofren

Zestaw osłon, wał napędowy D8474 SEINSA AUTOFREN

D8474 Zestaw osłon, wał napędowy SEINSA AUTOFREN

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

D8474

producent:

SEINSA AUTOFREN

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 40
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 78
Wysokość [mm] 101
nr EAN 8430320208282

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy D8474 SEINSA AUTOFREN

Osłona przegubu wewnątrz (fi: 40/78) (dł.101) pasuje do: CITROEN C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C5 I, C5 I/KOMBI, JUMPY II, PEUGEOT 307, 307/KOMBI, 406, 407, 607, EXPERT 1.6-3.0 10.96-
numery OEM:
CITROËN      3287.96
CITROËN      3287.A4
CITROËN      3287C1
PEUGEOT      3287.96
PEUGEOT      3287.A4
PEUGEOT      3287C1

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy D8474 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw osłon, wał napędowy D8474 SEINSA AUTOFREN:

2020-05-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-02
 5/5
Mam kilka samochodów i kupuję do nich części w e-autoparts.pl
2020-02-02
 5/5
Części autofren są godne polecenia

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.