Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 102-001 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-001 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 102-001 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 102-001
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-001
8FK 351 102-001
behr hella 8FK 351 102-001 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-001 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 102-001

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:V5
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

skład zestawu:
8UW 351 232-011 Zawór regulacyjny, kompresor
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-001 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 067
OPEL      18 54 079
OPEL      18 54 091
OPEL      18 54 106
OPEL      18 54 142
OPEL      18 54 144
OPEL      1854067
OPEL      1854079
OPEL      1854091
OPEL      1854106
OPEL      1854142
OPEL      1854144
VAUXHALL      1135157
VAUXHALL      1135240
VAUXHALL      1135292
VAUXHALL      1135302
VAUXHALL      1135324
VAUXHALL      24427890
VAUXHALL      R1580018
BUICK      5475792

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-001 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.