Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 102-011 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-011 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 102-011 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 102-011
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-011
8FK 351 102-011
behr hella 8FK 351 102-011 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 102-011

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:V5
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:126
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

skład zestawu:
8UW 351 232-011 Zawór regulacyjny, kompresor
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-011 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      11 35 312
OPEL      1131909
OPEL      1135312
OPEL      1135349
OPEL      18 54 008
OPEL      18 54 031
OPEL      18 54 108
OPEL      18 54 124
OPEL      1854008
OPEL      1854031
OPEL      1854108
OPEL      1854124
VAUXHALL      1131909
VAUXHALL      1135312
VAUXHALL      1135349
VAUXHALL      R1580000

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-011 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.