Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 89058 nissens

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 NISSENS

89058 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** NISSENS
nissens 89058
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058
89058
nissens 89058 Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT **
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 nissens
Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 nissens
604.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

89058

producent:

NISSENS

Ograniczenia producenta DELPHI-HARRISON
Liczba rowków 6
ID kompresora V5
Czynnik chłodniczy R 134a
Ilość oleju [ml] 150
Napięcie [V] 12
Pojemność skokowa kompresora [ccm] 151
Ø koła pasowego [mm] 126
Opcja wyposażenia --FIRST FIT--
Olej do sprężarki PAG 46
nr EAN 5707286349315

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 NISSENS

Kompresor klimatyzacji pasuje do: LDV CONVOY, OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, CAMPO, VECTRA A 1.4-2.5D 04.88-04.09

Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

LDV

CUB, MAXUS, V80 Skrzynia, V80, G10, G10 Skrzynia, T60

Numery OE Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 producenta NISSENS

OPEL

1131909, 1135312, 1135349, 1854008, 1854031, 1854039, 1854108, 1854124, 9196936, 97044161

LDV

1131909, 1135312, 1135349, 1854008, 1854031, 1854039, 1854108, 1854124, 9196936, 97044161

numery OEM:
ISUZU      1131909
ISUZU      1135312
ISUZU      1135349
ISUZU      1854 008
ISUZU      1854 031
ISUZU      1854 039
ISUZU      1854 108
ISUZU      1854 124
ISUZU      9196936
ISUZU      97044161
OPEL      1131909
OPEL      1135312
OPEL      1135349
OPEL      1854 008
OPEL      1854 031
OPEL      1854 039
OPEL      1854 108
OPEL      1854 124
OPEL      9196936
OPEL      97044161
SUZUKI      1131909
SUZUKI      1135312
SUZUKI      1135349
SUZUKI      1854 008
SUZUKI      1854 031
SUZUKI      1854 039
SUZUKI      1854 108
SUZUKI      1854 124
SUZUKI      9196936
SUZUKI      97044161
VAUXHALL      1131909
VAUXHALL      1135312
VAUXHALL      1135349
VAUXHALL      1854 008
VAUXHALL      1854 031
VAUXHALL      1854 039
VAUXHALL      1854 108
VAUXHALL      1854 124
VAUXHALL      9196936
VAUXHALL      97044161
LDV      1131909
LDV      1135312
LDV      1135349
LDV      1854 008
LDV      1854 031
LDV      1854 039
LDV      1854 108
LDV      1854 124
LDV      9196936
LDV      97044161

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 NISSENS w samochodach:

Opinie Klientów o Kompresor, klimatyzacja, ** FIRST FIT ** 89058 NISSENS:

Jacek, Grajewo
2020-09-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Małgorzata, Siemianowice Śląskie
2021-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Eduard, Warszawa
2021-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Karol, Miłoradzice
2022-02-04
 5/5
ok

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.