Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 102-051 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-051 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 102-051 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 102-051
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-051
8FK 351 102-051
behr hella 8FK 351 102-051 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 102-051

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:V5
Ilość żeber:6
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:126
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

skład zestawu:
8UW 351 232-011 Zawór regulacyjny, kompresor
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-051 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 014
OPEL      18 54 043
OPEL      18 54 050
OPEL      18 54 125
OPEL      18 54 145
OPEL      1854014
OPEL      1854043
OPEL      1854050
OPEL      1854125
OPEL      1854145
VAUXHALL      1135106
VAUXHALL      1135207
VAUXHALL      1135307
VAUXHALL      24432574
VAUXHALL      R1580001
zamienniki:
V40-15-2006KIT1
brak
VEMO
V40-15-2006KIT2
brak
VEMO
3700K277
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 102-051 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.