Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-651 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-651 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-651 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-651
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-651
8FK 351 110-651
behr hella 8FK 351 110-651 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-651 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 110-651

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:10PA17C
Ilość żeber:8
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielofunkcyjnym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:w/o
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-651 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
BMW      64 52 8 385 910
BMW      64 52 8 390 739
BMW      64 52 8 390 740
BMW      64 52 8 390 964
BMW      64528385910
BMW      64528390739
BMW      64528390740
BMW      64528390964
BMW      8 385 910
BMW      8 390 739
BMW      8 390 740
BMW      8 390 964
BMW      8385910
BMW      8390739
BMW      8390740
BMW      8390964
zamienniki:
8FK 351 110-151
brak
HELLA
V20-15-0018
brak
VEMO
V20-15-1018
brak
VEMO
0600K073
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-651 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.