Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-721 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-721 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-721 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-721
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-721
8FK 351 110-721
behr hella 8FK 351 110-721 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 110-721

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:10PA17C
Część nowa:
Specyfikacje asortymentowa:montowanie kołnierza
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
śr. koła pasowego [mm]:116
Rodzaj połączenia:Side/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-721 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CHRYSLER      4 677 445
CHRYSLER      4677445
DODGE      4 677 445
DODGE      4677445
JEEP      4746858
JEEP      55035993
JEEP      55035993 AB
JEEP      55035993AB
JEEP      55036412
zamienniki:
V51-15-0012
brak
VEMO
447200-3470
brak
DENSO
447200-4150
brak
DENSO
V51-15-1011
brak
VEMO
V51-15-1012
brak
VEMO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-721 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.