Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 110-761 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-761 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 110-761 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 110-761
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-761
8FK 351 110-761
behr hella 8FK 351 110-761 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 110-761

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:10PA17C
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:136
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-761 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CHRYSLER      04 677 205
CHRYSLER      04 677 205-L
CHRYSLER      04677205
CHRYSLER      04677205L
CHRYSLER      46 772 05AB
CHRYSLER      4677205AB
CHRYSLER      55 036 151
CHRYSLER      55 036 151-L
CHRYSLER      55036151
CHRYSLER      55036151L
DODGE      4 677 205
DODGE      4 677 205 AB
DODGE      4677205
DODGE      4677205AB
DODGE      5 503 615 1
DODGE      55036151
JEEP      04677205
JEEP      04677205L
JEEP      55036151
JEEP      55036151L
zamienniki:
447220-7180
brak
DENSO
447220-7210
brak
DENSO
V51-15-1006
brak
VEMO
V51-15-1013
brak
VEMO
V51-15-2006
brak
VEMO
V51-15-2013
brak
VEMO

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 110-761 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.