Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 113-211 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-211 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 113-211 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 113-211
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-211
8FK 351 113-211
behr hella 8FK 351 113-211 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-211 behr hella
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 113-211

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:FS10-170
Ilość żeber:5
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:127
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal
zastąpiony przez 8FK 351 113-711

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-211 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 018 496
FORD      1 035 432
FORD      1 052 024
FORD      1 058 052
FORD      1 406 035
FORD      1 427 631
FORD      1018496
FORD      1035432
FORD      1052024
FORD      1058052
FORD      1406035
FORD      1427631
FORD      17BYU19D629AA
FORD      6 742 255
FORD      6 866 403
FORD      6742255
FORD      6866403
FORD      7 058 039
FORD      7058039
FORD      93BW19D629EA
FORD      93BW19D629EB
FORD      94BW19D629CA
FORD      94BW19D629CB
FORD      96BW19D629CA
FORD      97BW19D629CA
FORD      97BW19D629CB
FORD      R17BYU19D629AA
FORD      R94BW19D629CA
FORD      R94BW19D629CB
FORD      R96BW19D629CA
FORD      R97BW19D629CA
FORD      R97BW19D629CB
FORD      XS7H19D629CA
zamienniki:
8FK 351 113-711
brak
HELLA
V25-15-2005
brak
VEMO
1800K289
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 113-211 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.