Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 114-141 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 114-141 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 114-141
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141
8FK 351 114-141
behr hella 8FK 351 114-141 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 114-141

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:5SL12C
Ilość żeber:4
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:108
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ALFA ROMEO      717 2173 9
ALFA ROMEO      71721739
FIAT      46809223
FIAT      51756195
FIAT      71721739
LANCIA      46809223
LANCIA      51756195
LANCIA      71721739
zamienniki:
92-0588
brak
KAGER
V24-15-0023
brak
VEMO
5A007-5000
brak
DENSO
447220-8630
brak
DENSO
1700K086
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-141 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.