Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 114-411 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-411 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 114-411 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 114-411
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-411
8FK 351 114-411

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 114-411

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:10S15C
Ilość żeber:7
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:130
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-411 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
TOYOTA      88310-42180
TOYOTA      88320-42080
TOYOTA      88320-42080-84

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 114-411 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.