Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Jeep CHEROKEE (SJ) 4.2 4WD (1983.10-1986.09) 110km » 8FK 351 119-291 behr hella service
wybrany samochód: 
Jeep Cherokee (sj) 4.2 4wd (1983.10-1986.09) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-291 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 119-291 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 119-291

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

SD7H15, _BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 119-291

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7H15
Ilość żeber:2
Część nowa:
dla numeru OE:8150135
dla numeru OE:8150136
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z podwójnym kołem pasowym
śr. koła pasowego [mm]:132
Rodzaj połączenia:V/OR
ID głowicy cylindra (sprężarka):FZ
Napięcie znamionowe:24
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-291 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
VOLVO      8 113 626
VOLVO      8 113 627
VOLVO      8 150 135
VOLVO      8 150 136
VOLVO      8113626
VOLVO      8113627
VOLVO      8150135
VOLVO      8150136
zamienniki:
92-0513
brak
KAGER

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 119-291 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.