Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 126-341 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-341 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 126-341 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 126-341
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-341

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 126-341

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7H15
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:133
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):SY
Napięcie znamionowe:12
dla wzmocnionej wersji, tropik lub haka holowniczego
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-341 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
RENAULT      77 00 112 299
RENAULT      77 00 867 841
RENAULT      77 01 499 845
RENAULT      7700112299
RENAULT      7700867841
RENAULT      7701499845
SAAB      30 55 7465
SAAB      43 19 828
SAAB      4319240
SAAB      4319828
SAAB      4758181
SAAB      48 68 659
SAAB      4868659
SAAB      9629593
SAAB      S4 31 9240
SAAB      S4 31 9828
SAAB      S4 86 8659
SAAB      S4319240
SAAB      S4319828
SAAB      S4868659
zamienniki:
8FK 351 126-611
brak
HELLA
8FK 351 126-841
brak
HELLA
V46-15-0019
brak
VEMO
V50-15-0004
brak
VEMO
V46-15-1019
brak
VEMO
4300K046
brak
VAN WEZEL
4700K052
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 126-341 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.