Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-211 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-211 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-211 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-211
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-211
8FK 351 127-211
behr hella 8FK 351 127-211 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-211 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-211

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:4
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:124
Rodzaj połączenia:H/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VQG
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-211 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      96 428 007 80
CITROËN      9642800780
PEUGEOT      9642800780
RENAULT      77 00 272 987
RENAULT      77 01 499 820
RENAULT      7700272987
RENAULT      7701499820
RENAULT      96 42 800 780
RENAULT      9642800780
zamienniki:
8FK 351 127-711
brak
HELLA
V22-15-0014
brak
VEMO
813804
brak
VALEO
4000K306
brak
VAN WEZEL
4300K038
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-211 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.