Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-231 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-231 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-231 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-231
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-231
8FK 351 127-231
behr hella 8FK 351 127-231 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-231 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-231

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:130
Rodzaj połączenia:V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VUC
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-231 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ALFA ROMEO      606 5365 2
ALFA ROMEO      60653652
ALFA ROMEO      608 1439 6
ALFA ROMEO      60814396
ALFA ROMEO      717 2175 1
ALFA ROMEO      71721751
FIAT      60653652
FIAT      60814396
FIAT      71721751
LANCIA      60653652
LANCIA      60814396
LANCIA      71721751

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-231 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.