Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Mercedes-benz KLASA C coupe (CL203) C 30 CDI AMG (203.718) (2002.09-2008.05) 231km » 8FK 351 127-731 hella
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C Coupe (cl203) C 30 Cdi Amg (203.718) (2002.09-2008.05) 231km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-731 HELLA

8FK 351 127-731 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-731
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-731
8FK 351 127-731

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-731

producent:

HELLA

Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
Ograniczenia producentaSanden
ID kompresoraSD7V16
Ilość żeber6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Czynnik chłodniczyR 134a
Olej do sprężarkiPAG 46
Ø koła pasowego [mm]130
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Technika połączeńV/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka)VUC
Napięcie znamionowe [V]12
nr EAN4045621369552

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-731 HELLA

SPRĘŻARKA KLIM HELLA/MAHLE 70817642/8FK351127731
numery OEM:
ALFA ROMEO      0000060629417
ALFA ROMEO      0000071781783
ALFA ROMEO      0000071781785
ALFA ROMEO      606 5365 2
ALFA ROMEO      608 1439 6
ALFA ROMEO      717 2175 1
FIAT      0000071781783
FIAT      0000071781785
FIAT      60653652
FIAT      60814396
FIAT      71721751
LANCIA      0000071781783
LANCIA      0000071781785
LANCIA      60653652
LANCIA      60814396
LANCIA      71721751

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-731 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.