Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-671 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 127-671 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 127-671
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671
8FK 351 127-671
behr hella 8FK 351 127-671 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 127-671

Ograniczenia producenta:Zexel
ID kompresora:DCW17B
Ilość żeber:4
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:H/OR
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
ALFA ROMEO      606 0269 4
ALFA ROMEO      717 2174 5
AUDI      8D0 260 805 D
AUDI      8D0 260 805 DX
AUDI      8D0 260 805 F
AUDI      8D0 260 805 M
AUDI      8D0 260 805 MX
AUDI      8D0260805D
AUDI      8D0260805DX
AUDI      8D0260805F
AUDI      8D0260805M
AUDI      8D0260805MX
FIAT      60602694
FIAT      71721745
LANCIA      71721745
VOLKSWAGEN      8D0 260 805
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 D
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 DX
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 F
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 M
VOLKSWAGEN      8D0 260 805 MX
VOLKSWAGEN      8D0260805
VOLKSWAGEN      8D0260805D
VOLKSWAGEN      8D0260805DX
VOLKSWAGEN      8D0260805F
VOLKSWAGEN      8D0260805M
VOLKSWAGEN      8D0260805MX

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-671 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.