Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 133-451 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-451 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 133-451 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 133-451
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-451
8FK 351 133-451
behr hella 8FK 351 133-451 Kompresor, klimatyzacja

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 133-451

Ograniczenia producenta:Zexel
ID kompresora:DKS-17D
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 100
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:119
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-451 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
VOLVO      3 074 220 6
VOLVO      3 076 138 8
VOLVO      3 130 825 9
VOLVO      3 600 032 7
VOLVO      3 600 057 6
VOLVO      3 600 106 6
VOLVO      30742206
VOLVO      30761388
VOLVO      31308259
VOLVO      36000327
VOLVO      36000576
VOLVO      36001066
VOLVO      8 602 359
VOLVO      8 602 622
VOLVO      8 602 998
VOLVO      8 603 891
VOLVO      8 603 892
VOLVO      8 684 287
VOLVO      8602359
VOLVO      8602622
VOLVO      8602998
VOLVO      8603891
VOLVO      8603892
VOLVO      8684287
GEO      92.052.056
GEO      92052056

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 133-451 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.