Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 134-131 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 134-131 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 134-131
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131
8FK 351 134-131
behr hella 8FK 351 134-131 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 134-131

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:V5
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 150
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:121
Rodzaj połączenia:H/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

skład zestawu:
8UW 351 232-011 Zawór regulacyjny, kompresor
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.AQ
CITROËN      6453.GF
CITROËN      6453AQ
CITROËN      6453GF
PEUGEOT      6453.AQ
PEUGEOT      6453.GF
PEUGEOT      6453AQ
PEUGEOT      6453GF

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 134-131 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.