Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 135-011 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-011 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 135-011 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 135-011
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-011
8FK 351 135-011
behr hella 8FK 351 135-011 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-011 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 135-011

Ograniczenia producenta:Delphi/Harrison
ID kompresora:CVC6
Ilość żeber:5
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:114
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-011 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
OPEL      18 54 009
OPEL      18 54 073
OPEL      18 54 085
OPEL      18 54 100
OPEL      1854009
OPEL      1854073
OPEL      1854085
OPEL      1854100
OPEL      68 54 021
OPEL      6854021
OPEL      91 16 419
OPEL      91 67 048
OPEL      9116419
OPEL      93176852
VAUXHALL      90534647
VAUXHALL      9114942
VAUXHALL      9116419
VAUXHALL      9167048
VAUXHALL      93176852
VAUXHALL      R1580019
zamienniki:
V40-15-2025
brak
VEMO
3700K287
brak
VAN WEZEL
3700K373
brak
VAN WEZEL
8FK 351 135-511
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 135-011 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.