Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » V40-15-1005 vemo

Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-1005 VEMO

V40-15-1005 Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality VEMO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V40-15-1005

producent:

VEMO

Ograniczenia producenta SANDEN
Ø koła pasowego [mm] 128
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Ilość oleju [ml] 125
Olej do sprężarki PAG 46
ID kompresora SD6V08-1550
Ciężar [kg] 5,25
nr EAN 4046001385872

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-1005 VEMO

numery OEM:
OPEL      18 54 073
OPEL      18 54 085
OPEL      90534647
OPEL      9114942
OPEL      93176852
zamienniki:
8FK 351 135-011
brak
HELLA
8FK 351 127-701
brak
BEHR HELLA SERVICE
3700K287
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, Original VEMO Quality V40-15-1005 VEMO w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.