Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 127-701 hella

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-701 HELLA

8FK 351 127-701 Kompresor, klimatyzacja HELLA
hella 8FK 351 127-701
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-701
8FK 351 127-701

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

8FK 351 127-701

producent:

HELLA

Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
Ograniczenia producenta: Sanden
ID kompresora: SD6V10
Ilość żeber: 5
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego:
śr. koła pasowego [mm]: 110
Technika połączeń: V/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka): VGB, VGC
Napięcie znamionowe: 12Pojemności układu -

https://compressor.bhs-content.com/fillingquantities
WAżNE : WEDżUG INSTRUKCJI MONTAżU
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta
zastąpiony przez 8FK 351 135-011

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-701 HELLA

numery OEM:
OPEL      18 54 009
OPEL      18 54 073
OPEL      18 54 085
OPEL      68 54 021
OPEL      91 14 942
OPEL      93176852
VAUXHALL      1854085
VAUXHALL      6854021
VAUXHALL      90534647
VAUXHALL      9114942
VAUXHALL      93176852
VAUXHALL      R1580019
zamienniki:
V40-15-2025
brak
VEMO
3700K287
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 127-701 HELLA w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.