Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 273-441 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-441 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 273-441 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 273-441
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-441
8FK 351 273-441
behr hella 8FK 351 273-441 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 273-441

Ograniczenia producenta:Doowon
ID kompresora:10PA17C Doowon
Ilość żeber:7
Część nowa:
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie:dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:Top/PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-441 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
KIA      97701-3E000
KIA      97701-3E050
KIA      977013E000
KIA      977013E050

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 273-441 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.