Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 316-021 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-021 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 316-021 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 316-021
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-021
8FK 351 316-021
behr hella 8FK 351 316-021 Kompresor, klimatyzacja
 

    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 316-021

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD6V12
Ilość żeber:4
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:112
ID głowicy cylindra (sprężarka):VGE/VGL
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-021 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
RENAULT      77 11 134 670
RENAULT      7711134670
RENAULT      82 00 037 058
RENAULT      82 00 618 853
RENAULT      82 00 840 770
RENAULT      82 00 840 899
RENAULT      8200037058
RENAULT      8200618853
RENAULT      8200840770
RENAULT      8200840899
zamienniki:
8FK 351 316-521
brak
HELLA
V46-15-0013
brak
VEMO
699734
brak
VALEO
92-0267
brak
KAGER

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-021 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.