Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 316-231 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-231 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 316-231 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 316-231
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-231
8FK 351 316-231

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 316-231

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD7V16
Ilość żeber:6
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:120
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VSJ
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-231 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FIAT      51760316
FIAT      71786549
OPEL      68 54 052
OPEL      68 54 063
OPEL      68 54 089
OPEL      6854052
OPEL      6854063
OPEL      6854089
SAAB      12 84 3774
SAAB      12843774
SAAB      13 17 159 3
SAAB      13171593
VAUXHALL      13147264
VAUXHALL      13171593
VAUXHALL      93187228
VAUXHALL      R1580054
zamienniki:
V40-15-0015
brak
VEMO
V40-15-1015
brak
VEMO
32416
brak
NRF
92-0626
brak
KAGER
92-0627
brak
KAGER
3700K448
brak
VAN WEZEL
3700K465
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-231 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.