Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Hyundai GETZ (TB) 1.1 (2002.09-2005.09) 63km » 8FK 351 316-431 behr hella service
wybrany samochód: 
Hyundai Getz (tb) 1.1 (2002.09-2005.09) 63km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-431 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 316-431 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 316-431

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 316-431

Ograniczenia producenta:Sanden
ID kompresora:SD6V12
Ilość żeber:5
Część nowa:
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:123
Rodzaj połączenia:Top/PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):VFD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-431 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
CITROËN      6453.FS
CITROËN      6453.JK
CITROËN      6453FS
CITROËN      6453JK
CITROËN      96.111.117.80
CITROËN      96.592.372.80
CITROËN      9611111780
CITROËN      9659237280
PEUGEOT      6453.FS
PEUGEOT      6453.JK
PEUGEOT      6453FS
PEUGEOT      6453JK
PEUGEOT      96.111.117.80
PEUGEOT      96.592.372.80
PEUGEOT      9611111780
PEUGEOT      9659237280

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 316-431 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.