Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 8FK 351 322-941 behr hella service

Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 322-941 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 322-941 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 322-941
Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 322-941
8FK 351 322-941
behr hella 8FK 351 322-941 Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 322-941

Ograniczenia producenta:Sanden/Keihin
ID kompresora:TRSA09 / HS-090R
Ilość żeber:5
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:110
Rodzaj połączenia:PAD
ID głowicy cylindra (sprężarka):A09J
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 322-941 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
HONDA      28 810 PEA 006
HONDA      28810PEA006
HONDA      38 810 PWA 006
HONDA      38 810 PWA J02
HONDA      38 810 RME A01
HONDA      38810PWA006
HONDA      38810PWAJ02
HONDA      38810RMEA01

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, BEHR HELLA SERVICE Version ALTERNATIVE 8FK 351 322-941 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.