Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Renault MEGANE II Kombi (KM0/1_) 1.9 dCi (2005.05-2009.07) 115km » 8FK 351 334-001 behr hella service
wybrany samochód: 
Renault Megane Ii Kombi (km0/1_) 1.9 Dci (2005.05-2009.07) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-001 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 334-001 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 334-001

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 334-001

Ograniczenia producenta:Visteon
ID kompresora:Scroll-90v
Ilość żeber:5
Część nowa:
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca:z pierscieniem uszczelniającym
Wersja:produced by VISTEON
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:97
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: nie dostarczane więcej przez producenta

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-001 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
FORD      1 405 819
FORD      1405819
FORD      4BYU19D629AA
FORD      RXS6H19D629AA
FORD      RXS6H19D629AB
FORD      XS6H19D629AA
FORD      XS6H19D629AB
FORD      YS6H19D629AA
FORD      YS6H19D629CB
MAZDA      1E07-61-450
MAZDA      1E07-61-450A
MAZDA      1E07-61-50A
MAZDA      1E0761450
MAZDA      1E0761450A
MAZDA      1E076150A
zamienniki:
1800K340
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 334-001 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.